FORBES LIFE – Februarie 2018

FORBES LIFE – Februarie 2018

Viitorul frumuse╚Ťii

Frumuse┼úeÔÇŽ ÔÇ×curat─âÔÇť. ├Än urm─â cu c├ó┼úiva ani, termeni ca natural, bio, organic ╚Öi eco au dep─â╚Öit sfera nutri┼úiei, fiind adopta┼úi ╚Öi ├«n domeniul frumuse┼úii ╚Öi reg─âsindu-se pe etichetele tot mai multor cosmetice: de la produsele de ├«ngrijire zilnic─â ╚Öi tratamente cosmetice profesionale p├ón─â la produsele de machiaj. Ce scrie cu litere mici pe etichet─â a devenit, pentru o perioad─â, mai important dec├ót efectele pe care le promite. ├Än anul 2018 vom vorbi mai des ├«ns─â despre ÔÇ×clean beautyÔÇť dec├ót despre produse naturale, cu accent pe produse cosmetice sigure, care nu au ├«n compozi┼úie niciun ingredient de pe lista celor toxice, ci ingrediente cu adev─ârat eficiente, fie c─â acestea sunt naturale, fie dezvoltate ╚Ötiin┼úific.A respecta promisiunea unui produs, indiferent dac─â vorbim despre estomparea ridurilor sau un ten mai luminos, va fi la fel de important ca a nu testa produsul pe animale sau a nu afecta ├«n mod ireversibil mediul ├«nconjur─âtor. La achizi┼úionarea unui produs, tot mai mul┼úi consumatori vor avea ├«n vedere aspecte precum sustenabilitate, ambalaje reciclabile, ÔÇ×zero wasteÔÇť ╚Öi alte atribute ce definesc un brand ÔÇ×curatÔÇť. Implicarea social─â ╚Öi respectul pentru mediul ├«nconjur─âtor demonstrate de firmele produc─âtoare vor influen┼úa ├«n mod direct achizi┼úiile din partea consumatorilor. Un altfel de ÔÇ×antiÔÇť. Anul trecut a marcat ├«nceputul unei revolu┼úii ├«mpotriva folosirii cuv├óntului ÔÇ×antiageÔÇť ├«n articole ╚Öi conversa┼úii despre ├«ngrijirea pielii mature, la c├ó┼úiva ani dup─â ce organiza┼úii ce reglementeaz─â standardele ├«n domeniul comunic─ârii publicitare au recomandat interzicerea acestuia ├«n descrierea ╚Öi promovarea produselor cosmetice. Genera┼úia care a crescut folosind produse ÔÇ×antiageÔÇť este ├«ncurajat─â acum┬ás─â accepte c─â ├«mb─âtr├ónirea pielii este un proces natural ╚Öi nu o boal─â cu care trebuie s─â te lup┼úi, iar ┼úelul este o piele s─ân─âtoas─â ╚Öi frumoas─â la orice v├órst─â. Milenialii ╚Öi genera┼úia Z duc o alt─â b─ât─âlie, ├«mpotriva factorilor poluan┼úi din mediu, precum gazele de e╚Öapament sau poluarea industrial─â, care afecteaz─â inclusiv tenul pe termen lung. Astfel, pe l├óng─â factorul de protec┼úie solar─â, produsele pentru ├«ngrijirea zilnic─â includ acum compu╚Öi ce protejeaz─â pielea de poluarea din atmosfer─â. Tehnologie inovatoare versus chirurgie estetic─â. Rezultatele extraordinare ale inova┼úiei tehnologice ├«n domeniul esteticii ne-au captat aten┼úia ├«n 2017 ╚Öi o vor face ├«n continuare, tratamentele neinvazive ├«nlocuind cu succes o┬áserie de proceduri chirurgicale. Lipoaspira┼úia neinvaziv─â, remodelarea corporal─â sau liftingul facial nechirurgical sunt efectuate acum cu┬áajutorul tehnologiei de ultim─â genera┼úie ce are la baz─â folosirea ultrasunetelor, a radiofrecven┼úei sau a laserului, cu rezultate vizibile, rapide ╚Öi de durat─â, ob┼úinute ├«n ╚Öedin┼úele de tratament scurte ╚Öi f─âr─â necesitatea unei perioade de recuperare. E o tendin┼ú─â care se adapteaz─â nu doar ritmului vie┼úii moderne, ci ╚Öi tendin┼úelor din domeniul health & wellness, care ne ├«ndeamn─â s─â ne accept─âm ╚Öi s─â ne trat─âm corpul cu bl├ónde┼úe. Vom apela ├«n continuare la chirurgie pentru schimb─âri radicale, dar tratamentele neinvazive ╚Öi cele minim invazive ne pot ajuta acum s─â devenim cea mai bun─â versiune a noastr─â. Combina┼úii personalizate. Personalizarea este tem─â central─â ├«n multe domenii ce ┼úin de lifestyle, cu prec─âdere pe ni╚Öa de lux. ├Än domeniul esteticii, aceasta se traduce acum ├«n planuri de tratament individuale, create lu├ónd ├«n calcul rezultatele unei evalu─âri ini┼úiale ce ┼úine seama de un num─âr mare de variabile, precum ╚Öi proces├ónd informa┼úii despre stilul de via┼ú─â. Dac─â ├«nainte mergeam la salonul de ├«nfrumuse┼úare sau la clinica estetic─â pentru un anumit tratament ╚Öi rezultatele acestuia, acum, rolul medicului estetician sau al terapeutului este mai complex, recomand├ónd protocoale de tratamente ce includ mai multe produse, tehnici sau tehnologii complementare, pentru rezultate optime. De exemplu, tratamentul de lifting nechirugical, cu ajutorul tehnologiei ce folose╚Öte ultrasunetele ╚Öi radiofrecven┼úa, va fi completat de hidrodermabraziune ╚Öi mezoterapie virtual─â, cu efecte vizibile de re├«ntinerire ╚Öi redare a luminozit─â┼úii tenului. O viziune holistic─â. Produsele cosmetice ╚Öi tratamentele faciale au avut mereu un avans considerabil ├«n fa┼úa celor corporale ├«n topul preocup─ârilor pentru frumuse┼úe. Tendin┼úa acum este de a privi corpul ├«n ├«ntregime ╚Öi a acorda pielii corpului, de exemplu, aceea╚Öi aten┼úie pe care o acord─âm tenului. Dac─â ├«n anii trecu┼úi vorbeam doar despre hidratare, protec┼úie solar─â ╚Öi tratarea unor probleme precum celulita sau vergeturile, anul acesta, preocuparea pentru p─âstrarea s─ân─ât─â┼úii ╚Öi aspectului t├ón─âr al corpului va fi tema central─â. Este o tendin┼ú─â ce se contureaz─â de anul trecut, fiind vizibil─â ├«n popularitatea tratamentelor neinvazive pentru fermitatea pielii pe baz─â de ultrasunete sau laser, pentru ├«mbun─ât─â┼úirea aspectului pielii ├«n zona bra┼úelor, m├óinilor, decolteului sau spatelui. Tot mai multe produse care p├ón─â de cur├ónd erau destinate doar ├«ntre┼úinerii tenului, precum serumurile ╚Öi peelingurile chimice, se vor reg─âsi ╚Öi ├«n rutina de ├«ngrijire a corpului. Tratament egal. Preocuparea b─ârba┼úilor pentru ├«ngrijirea facial─â ╚Öi corporal─â nu mai este de mult timp un subiect tabu, sec┼úiunile de produse cosmetice din magazine av├ónd rafturi ├«ntregi de produse dedicate ├«n exclusivitate lor. Noile institute de frumuse┼úe fac ├«ns─â un pas mai departe, recunosc├ónd egalitatea ├«n dorin┼úa femeilor ╚Öi┬áb─ârba┼úilor de a se sim┼úi bine ├«n pielea lor astfel ├«nc├ót tratamentele de remodelare corporal─â, refacerea sau men┼úinerea fermit─â┼úii pielii sau┬álifting sunt acceptate ast─âzi ca fiind unisex ╚Öi recomandate ├«n aceea╚Öi m─âsur─â ╚Öi domnilor. La ├«nceputul anului analiz─âm tendin┼úele uit├óndu-ne la ce ne propun brandurile ╚Öi liderii de opinie din domeniul esteticii, ├«ns─â e important s─â ne amintim c─â trendul ├«l d─âm noi, prin alegerile pe care le facem ├«n fiecare zi. Iar atunci, cea mai important─â ├«ntrebare pentru 2018 devine: Ce ├«mi doresc pentru┬ámine ╚Öi corpul meu?

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicat─â.

×